fredag 25 augusti 2017

Händer något nytt var dag nu 

I dag var jag ute i huset och pratade med Micke och Tommy, stämde av lite hur läget såg ut och vad som kommer att hända framöver. Nu händer det som sagt var något nytt varje dag. 

Saker överallt i huset :) Tex en toalettstol i köket
Dåligt med golvyta kvar 
Våra innerdörrar 
Lister som ska målas 
Ramverket till vår skjutdörr mellan vardagsrum och allrum 
Golvet 
Påbörjat golvet i master bedroom 
Här är golvet som var tänkt till tvättstugan 
Dock fick vi (jag) tänka om och då hittade jag detta golv, Arte Deco från Golvabia 
Jag säger bara WOW kommer bli galet snyggt!!! Dekoren finns i 40 olika varianter och ligger mixad i kartongerna. Om det finns möjlighet så ska jag vara med vår golvläggare Markus när det är dags att lägga golvet :) Jag vill liksom att mönstret ska bli precis som jag vill ha det. 

Inga kommentarer: